Menu

Česta pitanja

Koje je radno vrijeme Baby Centar trgovina u BiH?

Svaka Baby Centar trgovina u BiH radi prema svom radnom vremenu. Sve informacije o radnom vremenu trgovina možete vidjeti ovdje.

Koji su telefonski brojevi Baby Centar trgovina u BiH?

Telefonske brojeve Baby Centar trgovina možete vidjeti ovdje.

Koji je rok isporuke?

Rok isporuke kurirskom službom je najčešće 24h a najkasnije 3 radna dana od momenta narudžbe. Na dan isporuke kurir će Vas pozvati na telefon da preuzmete porudžbinu.

Gdje i kako mogu zamijeniti proizvod koji je kupljen u trgovini Baby Centar u BiH?

Proizvode možete zamijeniti u bilo kojoj trgovini Baby Centar u BiH u roku od 8 dana od dana kupnje. Datum kupnje prikazan je na računu koji trebate zajedno s nekorištenim i neoštećenim proizvodom u originalnoj ambalaži donijeti na blagajnu.

Gdje i kome mogu uputiti reklamaciju?

Reklamaciju proizvoda možete uz račun podnijeti u bilo kojoj trgovini Baby Centar u Hrvatskoj, obavezno je priložiti račun, a za opremu i garantni list. Ako se na garantnom listu nalazi adresa servisa - možete se s proizvodom obratiti direktno u ovlašteni servis. Kupci Baby Centar internet trgovine na raspolaganju imaju i dodatne mogućnosti. Više o reklamaciji proizvoda kupljenih u internet trgovini možete pročitati ovdje.

Potreban mi je servis kolica, odnosno autosjedalice. Kome se mogu obratiti za informacije?

Za informacije se možete obratiti u bilo kojoj trgovini Baby Centar u BiH. U trgovini će prodajno osoblje učiniti sve što je potrebno da vaš proizvod bude predan na servis. Proizvod možete predati u bilo kojoj trgovini Baby Centar u BiH bez obzira na to u kojoj ste našoj trgovini kupili proizvod. Ako se na garantnom listu nalazi adresa servisa - možete se s proizvodom obratiti direktno u ovlašteni servis. 

Koji su načini plaćanja omogućeni u trgovinama Baby Centar u BiH?

Moguće je platiti gotovinom i različitim kreditnim i debitnim karticama: Diners Club, Maestro, MasterCard, Visa i Visa Electron.

Da li mogu da kreiram porudžbine kao neregistovani kupac?

Moguće je izvršiti narudžbu kao neregistrovani kupac.

Da li mogu da kreiram porudžbinu telefonskim putem ili putem Mesenger-a?

Moguće je poručiti pozivom na broj telefona 033 260 725, ili porukom na Mesenger.
Potrebno je samo da navedete koje proizvode želite poručiti i da ostavite svoje podatke;
ime i prezime, adresa i grad preuzimanja i kontakt telefon.

Možete li mi prije kupovine prirediti predračun?

Ukoliko želite, možemo vam prije kupovine prirediti informativni predračun.

Kako ću izvršiti uplatu predračuna?

Prilikom predaje narudžbe, na svoju ćete adresu e-pošte primiti poruku Baby Centra o uspješno predanoj narudžbi. U toj će poruci biti napisan i broj transakcijskog računa na koji možete uplatiti iznos narudžbe preko predračuna. 

Kako da kreiram nalog na sajtu?

1. Da biste započeli registraciju, potrebno je da kliknete na dugme koje otvara meni sa opcijama.
2. Registraciju započinjete klikom na link "Registrujte se" u meniju.
3. U prozoru za registraciju unesite svoje podatke i kliknite na dugme Registracija.
4. Nakon potvrde, dobićete obavještenje o započetom procesu registracije. Na email adresu koju ste naveli prilikom registracije dobićete instrukcije za kompletiranje procesa registracije. 
5. Pronađite mail koji ste dobili od nas i kliknite na odgovarajući link unutar njega. 
6. Prikazom strane sa linka završavate proces registracije. Na mail ćete dobiti potvrdu o uspješnoj registraciji i podatke za pristup sajtu.

Postoji li mogućnost dostave robe kupljene u prodavaonicama Baby Centra?

Da, za sve proizvode kupljene u prodavaonicama Baby Centra u BiH možete zatražiti dostavu na željenu adresu. Proizvode dostavljamo isključivo na području Bosne i Hercegovine.

Cijena dostave ovisi o težini kupljene robe. 

Za sve narudžbe težine

  • do 1 kg iznos poštarine je 6,00KM,
  • za pošiljke do 20 kg poštarina iznosi 9,35KM,
  • za pošiljke težine do 30 kg iznos poštarine je 14,60KM i
  • za pošiljke težine do 40 kg poštarina iznosi 19,40KM. 

Besplatna dostava vrijedi samo za naznačene artikle, tokom posebnih akcija.

Više o dostavi proizvoda kupljenih u internet trgovini možete pročitati ovdje.


Imam poteškoća pri učlanjenju u klub Baby Centar BiH preko web-a. Kome se mogu obratiti za pomoć?

Za pomoć u pri učlanjenju u klub Baby Centar BiH možete se obratiti na besplatan info telefon 080 02 02 45 (radno vrijeme 9-16h).

Koliko traju različite akcijske ponude?

Sve informacije u vezi s aktualnim akcijskim ponudama možete pronaći na www.babycentar.ba gdje je uz sadržaj akcije uvijek objavljeno i vrijeme trajanja pojedine akcijske ponude.

Gdje i kako se mogu učlaniti u klub Baby Centar BiH? Koji su uvjeti za učlanjenje i koje mi prednosti članstvo donosi?

U klub Baby Centar možete se učlaniti preko web-a ili potražite pristupnu izjavu u jednoj od Baby Centar trgovina u BiH, ispunite je i predajte na blagajni gdje ćete dobiti klupsku karticu, s kojom možete već pri prvoj kupnji koristiti klupske pogodnosti.

Članovi koji se u klub učlane preko web-a na upisanu adresu e-pošte primiti će dokument s privremenim brojem klupske kartice. Za preuzimanje kompleta klupskih kartica taj dokument potrebno je ispisati i donijeti u bilo koju trgovinu Baby Centar u BiH. Članovi koji su se u klub Baby Centar učlanili putem interneta sve pogodnosti kluba u našoj internet trgovini mogu i bez kartica koristiti odmah.

Članstvo u klubu je besplatno, bezuvjetno, vrijedi do pisanog prekida i namijenjeno je fizičkim osobama. Više o klupskim pogodnostima i učlanjenju možete pročitati ovdje.

Kome mogu uputiti prigovor na kvalitetu usluge?

Prigovor na kvalitetu naših usluga može se dostaviti telefaksom na broj 033/580-325, elektronskom poštom na adresu info@babycentar.ba ili u pisanom obliku na adresu:

ITALGROUP d.o.o.

Stara cesta bb,

71 320 Vogočća, BiH

Odgovor na prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.