INFORMACIJE O KUPOVINI

Uz svaki proizvod stoji ikona „Stavi u korpu“. U gornjem desnom dijelu stranice nalazi se ikona (pretvara se u prozorčić) „Korpa/Artikli“ koja daje uvid u stanje Vaše košarice. Klikom na ikonu „Košarica“ otvara se pregled odabranih proizvoda i ukoliko ste zadovoljni izborom ili jednostavno želite završiti kupovinu, kliknite ikonu „Blagajna“, ispunite obrazac i naručeni proizvodi biti će Vam isporučeni u najkraćem mogućem roku. Više o uvjetima i načinima kupnje pogledajte ovdje.

Obavijest o potvrdi narudžbe kupac će primiti na e-mail adresu navedenu u elektronskom obrascu.

ŠTA U SLUČAJU NEISPRAVNE NARUDŽBE ILI OŠTEĆENE/ROBE SA GREŠKOM?

Kupac ima pravo na povrat/reklamaciju neispravne ili robe s greškom u roku od 7 dana. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na mail:  [email protected] nakon čega će Prodavatelj e-mailom ili telefonski uputiti Kupca o daljnjem postupanju. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos ukoliko nije moguće realizirati zamjenu. Prodavatelj ne uvažava Kupcu pravo na reklamaciju u slučaju da je roba: oštećena nestručnim rukovanjem ili upotrebom; da je roba evidentno korištena i ispravna ili djelomično potrošena i ispravna; oštećena jer se Kupac nije pridržavao uputa za korištenje; oštećena mehanički fizičkim putem.

Reklamaciju je moguće izvršiti JEDINO ukoliko Kupac i računom i garantnim listom (za proizvode sa određenim periodom garancije) može dokazati da je roba kupljena u navedenom roku na Stranici.

Za elektronske uređaje vrijede uvjeti koje je uvoznik uređaja naveo u garantnom listu uređaja.

Naruči telefonom ili putem maila 

Ukoliko se ne snalazite na našem web shopu, ostavljena Vam je mogućnost da svoje narudžbe obavite putem telefona: +387 33 580 320.

Također svoje narudžbe možete naručiti tako što ćete nam pisati na mail: [email protected]

Kupovinom robe iz naše ponude, Baby Centar Vam daje garanciju kvalitete. Garancija kvalitete za Vas znači da u svakom trenutku garantujemo da će kupovina biti ugodna, stručno obavljena i brza, a svi proizvodi iz naše ponude su autentični, originalni, provjereni i kvalitetni. Na našoj web stranici posebnu pažnju posvećujemo proizvodima koje dobavljamo i, prije no što ih pustimo u prodaju, većinu artikala testiramo u radu, te im je provjerena autentičnost putem “scratch and check” metode i ostalih službenih načina provjere autentičnosti artikala. Svaki proizvod u našoj web trgovini obilježavamo i obavještavamo kupca o 100 % autentičnosti proizvoda. Garancijom kvalitete želja nam je kupcu dati na znanje da su svi artikli ispravni! Vjerujemo da kvalitetnom informacijom i garancijom kvalitete podižemo svijest kupaca i osiguravamo nesmetanu i ugodnu kupovinu na obostrano zadovoljstvo. Ukoliko saznate da neki od autentičnih artikla nije original, molimo Vas da nas o tome odmah obavijestite putem e-maila: [email protected] ili na tel. (033) 580 320, i kada dokažemo Vaše navode vratiti ćemo Vam novac.

Registracija nije obavezna, ali preporučamo da se registrirate jer onda ne morate ponovno upisivati svoje podatke svaki put kada naručujete s našeg webshopa, imate predgled svojih prijašnjih narudžbi, biti ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama. Vaši podaci su sigurni te ih nikada nećemo dijeliti.

INFORMACIJE O PLAĆANJU

Naručene artikle s troškovima dostave Kupac može platiti:

  1. pouzećem (u gotovini prilikom primitka),
  2. virmanskom uplatom (plaćanje po predračunu na bankovni račun).

Na koji način se odvija plaćanje pozećem?

Na ovaj način pošiljku ćete platiti dostavljaču prilikom preuzimanja.

Kako funkcioniše plaćanje pouzećem?

Ukoliko ste naručili proizvod kojeg Vam u pošiljci dostavlja EuroExpres, a plaćanje trebate izvršiti pouzećem postupak je vrlo jednostavan. Dostavljač će na Vašu adresu doći s pošiljkom i prilikom isporuke zatražiti da mu predate iznos za kojeg je pošiljatelj tražio da se naplati pouzećem. Primateljima pošiljaka ne zaračunavaju se nikakvi dodatni troškovi (osim troškova dostave) za plaćanje pouzećem. Plaćanje je moguće isključivo gotovinom.

Plaćanje po predračunu na transakcijski (bankovni) račun

Ukoliko izberete ovaj način plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Vašu uplatu nakon toga možete da izvršite poutem internet bankarstva/aplikacije ili putem banke, pošte, Western Uniona… Po zaprimljenoj uplati obrađujemo Vašu narudžbu, odnosno prema izvodima iz banke – u pravilu, sljedeći radni dan.

Za narudžbe u vrijednosti do 300,00 KM poštarina iznosi 9,35 KM (PDV uključen).


Za narudžbe veće od 300,00 KM poštarina je besplatna!

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od preuzimanja pošiljke vrati kupljene proizvode. Više o povratu robe možete naći pod rubrikom Reklamacije i povrati.

Ne postoji minimalni iznos narudžbe. Naručiti možete proizvode u bilo kojem iznosu.