ŠTA U SLUČAJU NEISPRAVNE NARUDŽBE ILI OŠTEĆENE/ROBE SA GREŠKOM?

Kupac ima pravo na povrat/reklamaciju neispravne ili robe s greškom u roku od 7 dana. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na mail:  [email protected] nakon čega će Prodavatelj e-mailom ili telefonski uputiti Kupca o daljnjem postupanju. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos ukoliko nije moguće realizirati zamjenu. Prodavatelj ne uvažava Kupcu pravo na reklamaciju u slučaju da je roba: oštećena nestručnim rukovanjem ili upotrebom; da je roba evidentno korištena i ispravna ili djelomično potrošena i ispravna; oštećena jer se Kupac nije pridržavao uputa za korištenje; oštećena mehanički fizičkim putem.

Ukoliko Kupac iz neki drugih razloga želi da uradi povrat ili zamjenu ispravnog artikla i u skladu s odobrenjem Prodavaljeta dužan je snositi troškove dostave (9.35 KM trošak brze pošte) ili lično vratiti proizvod u maloprodajnu jedinicu.

Reklamaciju je moguće izvršiti JEDINO ukoliko Kupac i računom i garantnim listom (za proizvode sa određenim periodom garancije) može dokazati da je roba kupljena u navedenom roku na Stranici.

Za elektronske uređaje vrijede uvjeti koje je uvoznik uređaja naveo u garantnom listu uređaja.